dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-10T14:51:12Z |
|
dc.date.available |
2019-07-10T14:51:12Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17955 |
|
dc.description |
Поведінка споживача : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «бакалавр» / уклад. В. А. Москаленко. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 13 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Загальною метою вивчення дисципліни «Поведінка споживача» є надання знань про освітні напрями поширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для активного впливу на процес прийняття споживачем рішення щодо купівлі з метою досягнення цілей організації. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Поведінка споживача : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр» |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |