dc.contributor.author |
Рябова, Т. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-07-10T16:56:08Z |
|
dc.date.available |
2019-07-10T16:56:08Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/17969 |
|
dc.description |
Основи менеджменту і маркетингу : метод. вказівки для практ., самості. та індивід. роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищ. освіти "бакалавр" / уклад. Т. А. Рябова. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 46 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Практичні заняття з основ менеджменту і маркетингу дають можливість студентам ознайомитися не тільки з технічними методами роботи в професійній галузі, а й з організаційно-економічними. Звертається увага на формування розуміння концептуальних основ системного управління організаціями, прийняття адекватних управлінських рішень; просування товарів на ринку з урахуванням задоволення потреб споживачів і забезпечення ефективної діяльності підприємства. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Основи менеджменту і маркетингу : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів напряму 6.170103 "Управління інформаційною безпекою" ступінь вищої освіти "бакалавр" |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |