IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр"

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рябова, Т. А.
dc.date.accessioned 2019-09-24T09:05:58Z
dc.date.available 2019-09-24T09:05:58Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18145
dc.description Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" / уклад.: Т. А. Рябова, - Чернігів : ЧНТУ, 2018. – 31 с. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject міжнародний маркетинг en_US
dc.subject соціально-культурне середовище en_US
dc.subject політико-правове середовище en_US
dc.subject міжнародні маркетингові дослідження en_US
dc.subject сегментація ринку en_US
dc.title Міжнародний маркетинг : методичні вказівки для практичної, самостійної та індивідуальної роботи для студентів спеціальності 075 "Маркетинг" ступінь вищої освіти "бакалавр" en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу