dc.contributor.author |
Ільчук, В. П.
|
|
dc.contributor.author |
Шпомер, Т. О.
|
|
dc.contributor.author |
Штирхун, Х. І.
|
|
dc.date.accessioned |
2019-11-11T09:55:36Z |
|
dc.date.available |
2019-11-11T09:55:36Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/18329 |
|
dc.description |
Маркетинг : метод. вказівки до виконання курс. роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування" спец. 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освіт.-кваліф. рівня «бакалавр» заоч. форми навчання / уклад.: В. П. Ільчук, Т. О. Шпомер, Х. І. Штирхун. – Чернігів : ЧНТУ, 2019. – 50 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Дані методичні вказівки до виконання курсової роботи спрямовані на допомогу студентам оволодіти знаннями з курсу «Маркетинг» і закріпити їх на практичних прикладах, творчо переосмислити зарубіжний досвід маркетингової діяльності, звернути увагу на ті проблеми, розв’язання яких дозволить підприємствам забезпечити конкурентоспроможність своїх товарів та послуг, підвищити життєспроможність підприємства в жорстких конкурентних умовах функціонування. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетинг : методичні вказівки до виконання курсової роботи для студентів галузі знань 07 "Управління та адміністрування спеціальності 072 "Фінанси, банківська справа та страхування" освітньо-кваліфікаційного рівня «бакалавр» заочної форми навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |