Новик, Л. М.; Ємець, Н. А.; Лещенко, М. Є.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2021)
Дані методичні рекомендації розроблено з метою створення єдиного методичного і організаційного забезпечення усіх видів практик для ЗВО за освітньою програмою «Організація соціально-психологічної допомоги населенню».
Лещенко, М. Є.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Метою викладання навчальної дисципліни «Психологія» є підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних розуміти і розкривати загальні закономірності та механізми психічної діяльності людини.
Лещенко, М. Є.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Метою викладання навчальної дисципліни «Загальна психологія» є підготовка висококваліфікованих фахівців, здатних розуміти і розкривати загальні закономірності та механізми психічної діяльності людини.
Лещенко, М. Є.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Самостійна робота має характер пошуково-аналітичної і наукової роботи. Завдання, які виникають у студентів у процесі самостійної роботи, сприяють мисленню, формуванню умінь та навичок. Завдання для самостійної роботи ...
Метою викладання навчальної дисципліни «Соціально-психологічний тренінг» є засвоєння студентами основних теоретичних підходів та навиків використання методів і методик сучасної практичної психології в цілях організації ...
Метою викладання навчальної дисципліни є: сформувати у студентів знання і практичні навички щодо специфіки соціально-психологічної роботи з сім’ями замінного догляду за дітьми.
Актуальність теми дослідження. Проблема формування успішної особистості набуває в сучасних умовах розвитку суспільства особливого значення. Дослідження проблеми толерантності та її важливості викликано необхідністю побудови ...
Кальницька, К. О.; Мазур, Т. В.; Лещенко, М. Є.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Основними завданнями вивчення дисципліни «Загальна психологія» є сформувати систему теоретико-методологічних знань із проблем психологічної науки і практики, забезпечити пізнання структурних елементів психіки – пізнавальних ...
Кальницька, К. О.; Лещенко, М. Є.(Чернігів : ЧНТУ, 2018)
Основними завданнями вивчення дисципліни є ознайомити студентів з теоретико-методологічними засадами персонології для пояснення та прогнозування поведінки людини; навчити аналізувати психологічну структуру особистості, її ...
Мазур, Т. В.; Лещенко, М. Є.; Орешета, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2017)
У статті розглядається актуальна проблема психологічної стійкості особистості у важких життєвих обставинах, описуються основні підходи до поняття «психологічної стійкості». Аналізуються уявлення про психологічну стійкість ...
Розглянуто соціалізацію як процес та результат розвитку особистості. Визначено, що виховання як цілеспрямований процес організації оволодіння соціальним досвідом є складовою процесу соціалізації, а також методом цілеспрямованої ...
У статті розглядаються загальні засади морального виховання в Україні другої половини ХХ століття. Визначається, що процес морального виховання керувався офіційними документами уряду і був спрямований на виховання комуністичної ...
У статті розглядаються основи всебічного розвитку особистості. Показано, що всебічний розвиток особистості складається з єдності і взаємодії розумового, фізичного, трудового, морального й естетичного виховання. Гармонійний ...
Розглядаються мета та зміст морально-етичного виховання в Україні ІІ половини ХХ століття. Визначено, що цей процес був обумовлений державною ідеологією і політикою
У статті розглядаються мета та зміст морально-етичного виховання в Україні у ІІ половині ХХ століття. Показано, що цей процес був обумовлений державною ідеологією та політикою. Мета виховання була орієнтована на моральний ...
У статті розглядаються загальні засади морального виховання в освітніх закладах України др. пол. ХХ ст. Зазначається, що процес морального виховання до 90-х рр. ХХ ст. визначався офіційними документами уряду і КПРС та ...