Короткий опис(реферат):
У випускної кваліфікаційної роботи наведені теоретичні основи позиціонування підприємства на ринку, розкрито сутність і значення, концепції та стратегії позиціонування, охарактеризовано методики дослідження позиціонування.
Комплексне управлінське дослідження ТОВ «Чернігівелектроспецмонтаж» у якому наведено загальну характеристику підприємства, досліджено результати господарської діяльності, визначена існуюча позиція на ринку будівельних послуг.
Запропоновані конкретні шляхи щодо поліпшення управління позиціонуванням підприємства на ринку, наведено економічне обґрунтування пропозицій.
Суть розробки, основні результати:
Сержан, А. О. Управління позиціонуванням підприємства на ринку : магістерська робота : 073 Менеджмент / А. О. Сержан.; керівник роботи Вдовенко С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 93 с.