ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сержан, А. О.
dc.date.accessioned 2020-02-17T11:32:56Z
dc.date.available 2020-02-17T11:32:56Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/18818
dc.description Сержан, А. О. Управління позиціонуванням підприємства на ринку : магістерська робота : 073 Менеджмент / А. О. Сержан.; керівник роботи Вдовенко С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 93 с. en_US
dc.description.abstract У випускної кваліфікаційної роботи наведені теоретичні основи позиціонування підприємства на ринку, розкрито сутність і значення, концепції та стратегії позиціонування, охарактеризовано методики дослідження позиціонування. Комплексне управлінське дослідження ТОВ «Чернігівелектроспецмонтаж» у якому наведено загальну характеристику підприємства, досліджено результати господарської діяльності, визначена існуюча позиція на ринку будівельних послуг. Запропоновані конкретні шляхи щодо поліпшення управління позиціонуванням підприємства на ринку, наведено економічне обґрунтування пропозицій. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.subject позиціонування en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject ринок en_US
dc.subject конкуренти en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject сегментування ринку en_US
dc.subject споживач en_US
dc.subject диференціація en_US
dc.subject стратегія en_US
dc.title Управління позиціонуванням підприємства на ринку en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу