dc.contributor.author |
Сержан, А. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-02-17T11:32:56Z |
|
dc.date.available |
2020-02-17T11:32:56Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/18818 |
|
dc.description |
Сержан, А. О. Управління позиціонуванням підприємства на ринку : магістерська робота : 073 Менеджмент / А. О. Сержан.; керівник роботи Вдовенко С. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра публічного управління та менеджменту організацій. – Чернігів, 2019. – 93 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
У випускної кваліфікаційної роботи наведені теоретичні основи позиціонування підприємства на ринку, розкрито сутність і значення, концепції та стратегії позиціонування, охарактеризовано методики дослідження позиціонування.
Комплексне управлінське дослідження ТОВ «Чернігівелектроспецмонтаж» у якому наведено загальну характеристику підприємства, досліджено результати господарської діяльності, визначена існуюча позиція на ринку будівельних послуг.
Запропоновані конкретні шляхи щодо поліпшення управління позиціонуванням підприємства на ринку, наведено економічне обґрунтування пропозицій. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.subject |
позиціонування |
en_US |
dc.subject |
підприємство |
en_US |
dc.subject |
ринок |
en_US |
dc.subject |
конкуренти |
en_US |
dc.subject |
конкурентні переваги |
en_US |
dc.subject |
сегментування ринку |
en_US |
dc.subject |
споживач |
en_US |
dc.subject |
диференціація |
en_US |
dc.subject |
стратегія |
en_US |
dc.title |
Управління позиціонуванням підприємства на ринку |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |