Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Нагорна, К. С. | |
dc.date.accessioned | 2020-02-27T13:25:06Z | |
dc.date.available | 2020-02-27T13:25:06Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19121 | |
dc.description | Нагорна, К. С. Соціально-психологічна допомога дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення : магістерська робота : 23 Соціальна робота / К. С. Нагорна ; керівник роботи Філіпович В. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціально-психологічної допомоги населенню. – Чернігів, 2019. – 80 с. | en_US |
dc.description.abstract | Особливого значення дослідження комунікативної діяльності набуває стосовно дітей старшого дошкільного віку. Ефективна комунікативна діяльність є однією з провідних умов розвитку дитини, найважливішим чинником формування її особистості, що детерміновано засвоєнням досвіду у процесі взаємодії з референтними дорослими та однолітками – це і зумовило вибір теми магістерського дослідження: «Соціально-психологічна допомога дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення». У першому розділі розкриваються теоретико-методологічні основи особливостей соціально-психологічної допомоги дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення. В другому розділі роботи досліджено психологічні особливості комунікативної діяльності дітей із системними порушеннями мовлення старшого дошкільного віку в умовах дошкільного закладу та в в сімʼї. Розділ 3 роботи присвячено дослідженню технологій соціально-психологічної допомоги дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.subject | системні порушення мовлення | en_US |
dc.subject | дошкільний вік | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна допомога | en_US |
dc.subject | соціально-психологічна корекція | en_US |
dc.subject | комунікативна сфера | en_US |
dc.title | Соціально-психологічна допомога дітям дошкільного віку із системними порушеннями мовлення | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |