Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання розробки стратегії прямого маркетингу.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
–теоретичні засади розробки стратегії прямогго маркетингу;
–аналіз ефективності виробничої та збутової діяльності ТОВ"БМ-КОМПЛЕКС"»;
–розробка та формування стратегії прямого маркетингупідприємства.
У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо підвищення ефективності маркетингової діяльності ТОВ "БМ-КОМПЛЕКС.
Суть розробки, основні результати:
Замашний, В. Л. Розробка стратегії прямого маркетингу (на матеріалах ТОВ "БМ-КОМПЛЕКС") : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. Л. Замашний ; керівник роботи Рябов І. Б. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 94 с.