dc.contributor.author |
Semjon, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Kočan, Martin
|
|
dc.date.accessioned |
2020-04-07T12:00:38Z |
|
dc.date.available |
2020-04-07T12:00:38Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19255 |
|
dc.description |
Semjon, J. Proposal of robotized cell with robot Kuka KR 6 for educational purposes/ J. Semjon, M. Kocan, // Технічні науки та технології. - 2019. - № 4 (18). - С. 49-54. |
en_US |
dc.description.abstract |
The article focuses on the design and creation of a training robotized workplace for creating programs using
a pneumatic gripper. The design and use of the chessboard makes it possible to create a large number of possible combinations
for training purposes. This creates a good precondition for adapting training to the specific needs of trained groups. The use of
horizontal and inclined plane will teach students how to use the co-ordinate system of the tool or external base when programming. For this reason, programming the movement of the robot along the correct trajectory is more complex and improves the
spatial perception of the students in the robot workspace. |
en_US |
dc.language.iso |
en |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
;№ 4(18) |
|
dc.subject |
робот |
en_US |
dc.subject |
програмування |
en_US |
dc.subject |
навчання |
en_US |
dc.subject |
логотип |
en_US |
dc.subject |
industrial robot |
en_US |
dc.subject |
Kuka |
en_US |
dc.subject |
chessboard |
en_US |
dc.subject |
manipulation |
en_US |
dc.title |
Proposal of robotized cell with robot Kuka KR 6 for educational purposes |
en_US |
dc.title.alternative |
Пропозиція роботизованого робочого місця з роботом KUKA KR 6 для навчальних цілей |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Стаття висвітлює розробку та створення навчального роботизованого робочого місця для створення програм з використанням пневматичного захвату. Конструкція та використання шахової дошки дає можливість створити велику кількість можливих комбінацій для навчальних цілей. Це створює хорошу передумову для адаптації навчання до конкретних потреб групп, що навчаються. Використання
горизонтальної та похилої площини навчить учнів використовувати систему координат інструменту або
зовнішньої бази при програмуванні. З цієї причини програмування руху робота по правильній траєкторії є більш
складним і покращує просторове сприйняття учнями робочої області робота |
en_US |