dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.contributor.author |
Роговий, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Ребенок, А. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-04-10T11:30:26Z |
|
dc.date.available |
2020-04-10T11:30:26Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19317 |
|
dc.description |
Забаштанська, Т. В. Дискримінаційна реклама: досвід регулювання країн європейського союзу та України / Т. В. Забаштанська, А. В. Роговий, А. В. Ребенок // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2019. - № 3 (19). - С. 53-59. |
en_US |
dc.description.abstract |
Досліджується практика регулювання та заборон дискримінаційної реклами Європейського Союзу. Проаналізовано досвід провідних країн Європейського Союзу в організації державного управління та суспільного контролю за рекламною діяльністю загалом та розміщенням реклами в засобах масової інформації, також підходи до регулювання дискримінаційної реклами. Аргументовано необхідність законодавчого регулювання дискримінаційної реклами.
Законодавче обґрунтування ознак дискримінації за національністю, статтю, расовою належністю чи етнічним походженням, релігією або віруванням, віком чи сексуальною орієнтацію, надасть можливість зменшити кількість дискримінаційної реклами. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернiгiв ЧНТУ |
en_US |
dc.relation.ispartofseries |
№ 3(19); |
|
dc.subject |
дискримінаційна реклама |
en_US |
dc.subject |
дискримінація |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
регулювання |
en_US |
dc.subject |
омбудсман |
en_US |
dc.subject |
стереотип |
en_US |
dc.subject |
гендерна рівність |
en_US |
dc.subject |
дискриминационная реклама |
en_US |
dc.subject |
дискриминация |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
регулирование |
en_US |
dc.subject |
омбудсман |
en_US |
dc.subject |
стереотип |
en_US |
dc.subject |
гендерное равенство |
en_US |
dc.subject |
discriminatory advertising |
en_US |
dc.subject |
discrimination |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
regulation |
en_US |
dc.subject |
ombudsman |
en_US |
dc.subject |
stereotype |
en_US |
dc.subject |
gender equality |
en_US |
dc.title |
Дискримінаційна реклама: досвід регулювання країн європейського союзу та України |
en_US |
dc.title.alternative |
Дискриминационная реклама: опыт регулирования стран европейского союза и Украины |
en_US |
dc.title.alternative |
Discriminatory advertising: regulation experience in the european union and Ukraine |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
Исследуется практика регулирования и запретов дискриминационного рекламы Европейского Союза. Проанализирован опыт ведущих стран Европейского Союза в организации государственного управления и общественного контроля за рекламной деятельностью в целом и размещением рекламы в средствах массовой информации, а также подходы к регулированию дискриминационной рекламы. Аргументировано целесообразность законодательного регулирования дискриминационной рекламы. Законодательное обоснование признаков дискриминации по национальности, полу, расовой принадлежности или этническому происхождению, религии или верованию, возрасту или сексуальной ориентации, позволит уменьшить количество дискриминационной рекламы. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The practice of regulation and prohibition of discriminatory advertising of the European Union is being explored. The experience of the leading countries of the European Union in the organization of public administration and public control over advertising activity in general and advertising in the media in particular has been analyzed, as well as the approaches to the regulation of discriminatory advertising. The need for legislative regulation of discriminatory advertising has been argued by the authors. Legislative grounds for discrimination signs on the basis of nationality, gender, racial or ethnic origin, religion or belief, age or sexual orientation will provide an opportunity to reduce the amount of discriminatory advertising. |
en_US |