Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах cитуативного професійного контексту.
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Литвин, С. В.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню професійноорієнтованої іншомовної компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту. Метою самостійної роботи ...
The paper deals with the issue of teaching Business English to ex-combats and their family members. The authors outline
the peculiarities of this group of learners. The challenges that teachers face in the targeted group ...
Грицай, С. О.; Коленіченко, Т. І.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2019)
The paper deals with re-socialization of ex-combatants to civilian life. The factors of re-socialization that can help social workers, psychologists and teachers in selecting and implementing the most effective methods, ...
Метою нашої роботи є окреслити основні проблеми, з якими стикаються викладачі іноземних мов професійного спрямування у багатокомплектних групах з рівнем володіння іноземною мовою від А1 до В2, та запропонувати відповідні ...
Бараненкова, Н. А.; Лашук, Н. М.; Шевченко, Ю. В.(ДЗ "ЛНУ імені Тараса Шевченка", 2019)
В статті розглянуто специфіку використання групових методів
навчання іноземної мови професійного спрямування, зокрема розвитку
навичок аудіювання. Досліджено ефективність використання
кооперативного методу у реалізації ...
Литвин, С. В.; Дивнич, Г. А.; Шевченко, Ю. В.(ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка", 2019)
У статті розглянуто сучасні виклики що стосуються оцінювання
усного мовлення на заняттях з англійської мови професійного
спрямування у нелінгвістичних закладах вищої освіти, зокрема усе більш
зростаючу увагу до мовлення ...
Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.
Лашук, Н. М.; Гречок, Л. М.; Шевченко, Ю. В.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета методичних вказівок – сприяти формуванню іншомовної комунікативної професійно орієнтованої компетентності в читанні, усному й писемному мовленні, що здійснюється в межах професійного контексту.
Шевченко, Ю. В.; Гречок, Л. М.; Лашук, Н. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2020)
Мета пропонованих методичних вказівок – сприяти формуванню професійно-орієнтованої компетенції в читанні, усному і писемному мовленні, що здійснюється в межах ситуативного професійного контексту.