IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Литвин, С. В.
dc.contributor.author Дивнич, Г. А.
dc.contributor.author Шевченко, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-05-15T13:24:57Z
dc.date.available 2020-05-15T13:24:57Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19412
dc.description Литвин, С. В. Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти / С. В. Литвин , Г. А. Дивнич , Ю. В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - С. 138-146. en_US
dc.description.abstract У статті розглянуто сучасні виклики що стосуються оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови професійного спрямування у нелінгвістичних закладах вищої освіти, зокрема усе більш зростаючу увагу до мовлення як засобу досягнення професійних та особистих цілей, і все більшого послаблення вимог до граматичної та фонетичної правильності мовлення студентів. Встановлено, що в умовах багаточисельних груп та професійно орієнтованих завдань, Болонська система оцінювання може виступати ефективним механізмом не лише змістовної та методичної складової занять, але і формальної сторони оцінювання та розподілу балів. Наголошено на важливості мінімізації впливу окремих граматичних та фонетичних помилок на оцінювання говоріння студентів, та приділенні більшого значення змістовному наповненню мовлення та досягненню комунікативного завдання. Запропоновано застосовувати певний розподіл балів в рамках оцінювання діалогічного та монологічного мовлення для зниження страху перед помилками та більш вільного говоріння студентів в рамках заданих ситуацій. Проведено опитування студентів щодо їх ставлення до оцінювання усного іншомовного мовлення та виправлення помилок, отримані результати проаналізовано та подано з коментарями авторів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" en_US
dc.subject оцінювання en_US
dc.subject усне іншомовне мовлення en_US
dc.subject Болонська система en_US
dc.subject помилки en_US
dc.subject мотивація en_US
dc.subject оценивание en_US
dc.subject устная иноязычная речь en_US
dc.subject Болонская система en_US
dc.subject ошибки en_US
dc.subject мотивация en_US
dc.subject evaluation en_US
dc.subject oral foreign language speech en_US
dc.subject Bologna system en_US
dc.subject errors en_US
dc.subject motivation en_US
dc.title Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти en_US
dc.title.alternative Assessment of oral speech at classes of English for specific purposes in higher education institutions en_US
dc.title.alternative Оценивание устной речи на занятиях английского языка профессиональной направленности в нелингвистических учреждениях высшего образования en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье рассмотрены современные вызовы касающиеся оценки устной речи на занятиях по английскому языку профессиональной направленности в нелингвистических заведениях высшего образования, все более возрастающее внимание к речи как средства достижения профессиональных и личных целей, и все большее ослабление требований к грамматической и фонетической правильности речи студентов. Установлено, что в условиях многочисленных групп и профессионально ориентированных задач, Болонская система оценивания может выступать эффективным механизмом не только содержательной и методической составляющей занятий, но и формальной стороны оценки и распределения баллов. Подчеркнута важность минимизации влияния отдельных грамматических и фонетических ошибок на оценку говорения студентов, и уделения большего значения содержательному наполнению речи и достижению коммуникативной задачи. Предложено применять определенное распределение баллов в рамках оценивания диалогической и монологической речи для снижения страха перед ошибками и более свободного говорения студентов в рамках заданных ситуаций. Проведен опрос студентов касательно ихнего отношения к оценке устной иноязычной речи и исправления ошибок, полученные результаты проанализированы и представлены с комментариями авторов. en_US
dc.description.abstractalt2 The article studies the contemporary challenges for assessing oral speech at classes of English for Specific Purposes in non-linguistic institutions of higher education, in particular the growing focus on language as a means of achieving professional and personal goals, and the increasingly diminished requirements for grammatical and phonetical correctness of speech of students of non-linguistic specialisms. It is stated that, in the context of numerous groups and professionally oriented tasks, the Bologna Assessment System can act as an effective mechanism not only for the substantive and methodical component of the lessons, but also for the formal side of the assessment and distribution of points. The importance of minimizing the impact of individual grammatical and phonetic errors on the assessment of students' speech is highlighted, as well as placing greater emphasis on meaningful content of speech and achievement of communicative task. It is suggested using a certain distribution of points within the framework of assessment of dialogue and monologue speech to reduce the fear of mistakes and support greater freedom of speech of students in the given situations. Students have been interviewed regarding their attitude toward evaluating of oral speech in terms of the objectivity of reflecting their academic success and correcting mistakes, the results have been analysed and presented with the authors' comments en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу