Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Литвин, С. В. | |
dc.contributor.author | Дивнич, Г. А. | |
dc.contributor.author | Шевченко, Ю. В. | |
dc.date.accessioned | 2020-05-15T13:24:57Z | |
dc.date.available | 2020-05-15T13:24:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19412 | |
dc.description | Литвин, С. В. Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти / С. В. Литвин , Г. А. Дивнич , Ю. В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - С. 138-146. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто сучасні виклики що стосуються оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови професійного спрямування у нелінгвістичних закладах вищої освіти, зокрема усе більш зростаючу увагу до мовлення як засобу досягнення професійних та особистих цілей, і все більшого послаблення вимог до граматичної та фонетичної правильності мовлення студентів. Встановлено, що в умовах багаточисельних груп та професійно орієнтованих завдань, Болонська система оцінювання може виступати ефективним механізмом не лише змістовної та методичної складової занять, але і формальної сторони оцінювання та розподілу балів. Наголошено на важливості мінімізації впливу окремих граматичних та фонетичних помилок на оцінювання говоріння студентів, та приділенні більшого значення змістовному наповненню мовлення та досягненню комунікативного завдання. Запропоновано застосовувати певний розподіл балів в рамках оцінювання діалогічного та монологічного мовлення для зниження страху перед помилками та більш вільного говоріння студентів в рамках заданих ситуацій. Проведено опитування студентів щодо їх ставлення до оцінювання усного іншомовного мовлення та виправлення помилок, отримані результати проаналізовано та подано з коментарями авторів. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | усне іншомовне мовлення | en_US |
dc.subject | Болонська система | en_US |
dc.subject | помилки | en_US |
dc.subject | мотивація | en_US |
dc.subject | оценивание | en_US |
dc.subject | устная иноязычная речь | en_US |
dc.subject | Болонская система | en_US |
dc.subject | ошибки | en_US |
dc.subject | мотивация | en_US |
dc.subject | evaluation | en_US |
dc.subject | oral foreign language speech | en_US |
dc.subject | Bologna system | en_US |
dc.subject | errors | en_US |
dc.subject | motivation | en_US |
dc.title | Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти | en_US |
dc.title.alternative | Assessment of oral speech at classes of English for specific purposes in higher education institutions | en_US |
dc.title.alternative | Оценивание устной речи на занятиях английского языка профессиональной направленности в нелингвистических учреждениях высшего образования | en_US |
dc.type | Article | en_US |
dc.description.abstractalt1 | В статье рассмотрены современные вызовы касающиеся оценки устной речи на занятиях по английскому языку профессиональной направленности в нелингвистических заведениях высшего образования, все более возрастающее внимание к речи как средства достижения профессиональных и личных целей, и все большее ослабление требований к грамматической и фонетической правильности речи студентов. Установлено, что в условиях многочисленных групп и профессионально ориентированных задач, Болонская система оценивания может выступать эффективным механизмом не только содержательной и методической составляющей занятий, но и формальной стороны оценки и распределения баллов. Подчеркнута важность минимизации влияния отдельных грамматических и фонетических ошибок на оценку говорения студентов, и уделения большего значения содержательному наполнению речи и достижению коммуникативной задачи. Предложено применять определенное распределение баллов в рамках оценивания диалогической и монологической речи для снижения страха перед ошибками и более свободного говорения студентов в рамках заданных ситуаций. Проведен опрос студентов касательно ихнего отношения к оценке устной иноязычной речи и исправления ошибок, полученные результаты проанализированы и представлены с комментариями авторов. | en_US |
dc.description.abstractalt2 | The article studies the contemporary challenges for assessing oral speech at classes of English for Specific Purposes in non-linguistic institutions of higher education, in particular the growing focus on language as a means of achieving professional and personal goals, and the increasingly diminished requirements for grammatical and phonetical correctness of speech of students of non-linguistic specialisms. It is stated that, in the context of numerous groups and professionally oriented tasks, the Bologna Assessment System can act as an effective mechanism not only for the substantive and methodical component of the lessons, but also for the formal side of the assessment and distribution of points. The importance of minimizing the impact of individual grammatical and phonetic errors on the assessment of students' speech is highlighted, as well as placing greater emphasis on meaningful content of speech and achievement of communicative task. It is suggested using a certain distribution of points within the framework of assessment of dialogue and monologue speech to reduce the fear of mistakes and support greater freedom of speech of students in the given situations. Students have been interviewed regarding their attitude toward evaluating of oral speech in terms of the objectivity of reflecting their academic success and correcting mistakes, the results have been analysed and presented with the authors' comments | en_US |