dc.contributor.author |
Литвин, С. В.
|
|
dc.contributor.author |
Дивнич, Г. А.
|
|
dc.contributor.author |
Шевченко, Ю. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-05-15T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2020-05-15T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19412 |
|
dc.description |
Литвин, С. В. Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти / С. В. Литвин , Г. А. Дивнич , Ю. В. Шевченко // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка : Філологічні науки. - 2019. - № 7 (330), листопад. - С. 138-146. |
en_US |
dc.description.abstract |
У статті розглянуто сучасні виклики що стосуються оцінювання
усного мовлення на заняттях з англійської мови професійного
спрямування у нелінгвістичних закладах вищої освіти, зокрема усе більш
зростаючу увагу до мовлення як засобу досягнення професійних та
особистих цілей, і все більшого послаблення вимог до граматичної та
фонетичної правильності мовлення студентів. Встановлено, що в умовах
багаточисельних груп та професійно орієнтованих завдань, Болонська
система оцінювання може виступати ефективним механізмом не лише
змістовної та методичної складової занять, але і формальної сторони
оцінювання та розподілу балів. Наголошено на важливості мінімізації
впливу окремих граматичних та фонетичних помилок на оцінювання
говоріння студентів, та приділенні більшого значення змістовному
наповненню мовлення та досягненню комунікативного завдання.
Запропоновано застосовувати певний розподіл балів в рамках
оцінювання діалогічного та монологічного мовлення для зниження
страху перед помилками та більш вільного говоріння студентів в рамках
заданих ситуацій. Проведено опитування студентів щодо їх ставлення до
оцінювання усного іншомовного мовлення та виправлення помилок,
отримані результати проаналізовано та подано з коментарями авторів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
ДЗ"ЛНУ імені Тараса Шевченка" |
en_US |
dc.subject |
оцінювання |
en_US |
dc.subject |
усне іншомовне мовлення |
en_US |
dc.subject |
Болонська система |
en_US |
dc.subject |
помилки |
en_US |
dc.subject |
мотивація |
en_US |
dc.subject |
оценивание |
en_US |
dc.subject |
устная иноязычная речь |
en_US |
dc.subject |
Болонская система |
en_US |
dc.subject |
ошибки |
en_US |
dc.subject |
мотивация |
en_US |
dc.subject |
evaluation |
en_US |
dc.subject |
oral foreign language speech |
en_US |
dc.subject |
Bologna system |
en_US |
dc.subject |
errors |
en_US |
dc.subject |
motivation |
en_US |
dc.title |
Оцінювання усного мовлення на заняттях з англійської мови за професійним спрямуванням у нелінгвістичних закладах вищої освіти |
en_US |
dc.title.alternative |
Assessment of oral speech at classes of English for specific purposes in higher education institutions |
en_US |
dc.title.alternative |
Оценивание устной речи на занятиях английского языка профессиональной направленности в нелингвистических учреждениях высшего образования |
en_US |
dc.type |
Article |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
В статье рассмотрены современные вызовы касающиеся оценки
устной речи на занятиях по английскому языку профессиональной
направленности в нелингвистических заведениях высшего образования,
все более возрастающее внимание к речи как средства достижения
профессиональных и личных целей, и все большее ослабление
требований к грамматической и фонетической правильности речи
студентов. Установлено, что в условиях многочисленных групп и
профессионально ориентированных задач, Болонская система
оценивания может выступать эффективным механизмом не только
содержательной и методической составляющей занятий, но и
формальной стороны оценки и распределения баллов. Подчеркнута
важность минимизации влияния отдельных грамматических и
фонетических ошибок на оценку говорения студентов, и уделения
большего значения содержательному наполнению речи и достижению
коммуникативной задачи. Предложено применять определенное
распределение баллов в рамках оценивания диалогической и
монологической речи для снижения страха перед ошибками и более
свободного говорения студентов в рамках заданных ситуаций. Проведен
опрос студентов касательно ихнего отношения к оценке устной
иноязычной речи и исправления ошибок, полученные результаты
проанализированы и представлены с комментариями авторов. |
en_US |
dc.description.abstractalt2 |
The article studies the contemporary challenges for assessing oral
speech at classes of English for Specific Purposes in non-linguistic institutions
of higher education, in particular the growing focus on language as a means of
achieving professional and personal goals, and the increasingly diminished
requirements for grammatical and phonetical correctness of speech of students
of non-linguistic specialisms. It is stated that, in the context of numerous
groups and professionally oriented tasks, the Bologna Assessment System can
act as an effective mechanism not only for the substantive and methodical
component of the lessons, but also for the formal side of the assessment and
distribution of points. The importance of minimizing the impact of individual
grammatical and phonetic errors on the assessment of students' speech is
highlighted, as well as placing greater emphasis on meaningful content of
speech and achievement of communicative task. It is suggested using a certain
distribution of points within the framework of assessment of dialogue and
monologue speech to reduce the fear of mistakes and support greater freedom
of speech of students in the given situations. Students have been interviewed
regarding their attitude toward evaluating of oral speech in terms of the
objectivity of reflecting their academic success and correcting mistakes, the
results have been analysed and presented with the authors' comments |
en_US |