Abstract:
У статті розглядаються основні тенденції формування та перспективи розвитку рекламного ринку України.
Проаналізовано динаміку розвитку рекламного ринку за сегментами. Представлено структуру українського ринку медійної
реклами, її динаміку в розрізі різних медіа каналів. Доведено, що за досліджуваний період суттєво зросла частка інтернет
реклами, у загальному обсязі витрат на рекламу, за рахунок скорочення частки витрат на телевізійну рекламу, рекламу в
пресі і зовнішню рекламу. Зі швидким зростанням гіперсполучених споживачів VR беруть на себе все більш помітну роль у
рекламних зусиллях як засіб для надання більш автентичних та персоналізованих можливостей залучення. Охоплення цією
технологією все більше здійснюється як брендами, так і споживачами. Визначено перспективні обсяги рекламного ринку
України. Обґрунтовано, що ключовим фактором зростання обсягів рекламних ринків стає поширення реклами через мобільні
пристрої. Реклама є основною рушійною силою просування товарів і товаровиробників на ринку. Рекламний ринок України
досяг широкого розвитку і має тенденцію до розширення
Description:
Роговий, А. В. Сучасний стан та перспективи розвитку рекламного ринку України / А. В. Роговий, Т. В. Забаштанська, Д. В. Просунко // Вісник Хмельницького національного університету. Економічні науки. - 2019. - № 5. - С. 203-206.