dc.contributor.author |
Кузьменко, С. Л.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-07-02T15:15:49Z |
|
dc.date.available |
2020-07-02T15:15:49Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19559 |
|
dc.description |
Кузьменко, С. Л. Інструменти просування маркетингових комунікацій в банківській системі (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / С. Л. Кузьменко ; керівник роботи Москаленко В. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 89 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Провідну роль в господарській діяльності будь – якого підприємства відіграє управління маркетинговим комплексом комунікацій підприємства. На сучасному етапі розвитку більшість підприємств зовсім не застосовують або використовують не в повній мірі управління маркетинговим комплексом комунікацій, не розуміють важливості впровадження і контролю заходів з маркетингу. Проведені нами дослідження спрямовані на аналіз та характеристику особливостей управління АТ КБ «ПриватБанк». В роботі розроблений комплекс пропозицій раціонального управління маркетинговими інструментами комунікації, запропонований власний маркетинговий план для банку АТ КБ «ПриватБанк». |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
банківська система |
en_US |
dc.subject |
АТ КБ «ПриватБанк» |
en_US |
dc.subject |
маркетингові інструменти |
en_US |
dc.subject |
управління маркетинговими інструментами |
en_US |
dc.title |
Інструменти просування маркетингових комунікацій в банківській системі (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |