IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Інструменти просування маркетингових комунікацій в банківській системі (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Кузьменко, С. Л.
dc.date.accessioned 2020-07-02T15:15:49Z
dc.date.available 2020-07-02T15:15:49Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19559
dc.description Кузьменко, С. Л. Інструменти просування маркетингових комунікацій в банківській системі (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / С. Л. Кузьменко ; керівник роботи Москаленко В. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 89 с. en_US
dc.description.abstract Провідну роль в господарській діяльності будь – якого підприємства відіграє управління маркетинговим комплексом комунікацій підприємства. На сучасному етапі розвитку більшість підприємств зовсім не застосовують або використовують не в повній мірі управління маркетинговим комплексом комунікацій, не розуміють важливості впровадження і контролю заходів з маркетингу. Проведені нами дослідження спрямовані на аналіз та характеристику особливостей управління АТ КБ «ПриватБанк». В роботі розроблений комплекс пропозицій раціонального управління маркетинговими інструментами комунікації, запропонований власний маркетинговий план для банку АТ КБ «ПриватБанк». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject банківська система en_US
dc.subject АТ КБ «ПриватБанк» en_US
dc.subject маркетингові інструменти en_US
dc.subject управління маркетинговими інструментами en_US
dc.title Інструменти просування маркетингових комунікацій в банківській системі (на матеріалах АТ КБ «ПриватБанк») en_US
dc.type Thesis en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record