Короткий опис(реферат):
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління рекламною діяльністю в маркетингових комунікаціях на підприємстві.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
- теоретичні основи управління маркетинговими комунікаціями;
- аналіз господарської та комунікативної діяльності АТ КБ «Приватбанк»;
пропозиції та обґрунтування, визначення ефективності щодо формування маркетингового комунікаційного комплексу банку.
Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної діяльності банку.
Суть розробки, основні результати:
Лойченко, М. Л. Формування комплексу маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / М. Л. Лойченко ; керівник роботи Рябова Т. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 83 с.