IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Формування комплексу маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лойченко, М. Л.
dc.date.accessioned 2020-07-02T15:20:24Z
dc.date.available 2020-07-02T15:20:24Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19560
dc.description Лойченко, М. Л. Формування комплексу маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / М. Л. Лойченко ; керівник роботи Рябова Т. А. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 83 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління рекламною діяльністю в маркетингових комунікаціях на підприємстві. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні основи управління маркетинговими комунікаціями; - аналіз господарської та комунікативної діяльності АТ КБ «Приватбанк»; пропозиції та обґрунтування, визначення ефективності щодо формування маркетингового комунікаційного комплексу банку. Висновки відбивають основні результати проведення дослідження та пропозиції щодо вдосконалення комунікаційної діяльності банку. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject «Приватбанк» en_US
dc.subject комунікаційний комплекс банку en_US
dc.subject вдосконалення управління комунікаціями en_US
dc.title Формування комплексу маркетингових комунікацій для просування банківських продуктів (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу