Abstract:
У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління маркетинговими ризиками в діяльності підприємства.
Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи:
– теоретичні аспекти маркетингових ризиків в діяльності підприємств;
– аналіз рівня маркетингового ризику на підприємстві ТОВ «Цензур»;
– Заходи щодо зниження маркетингового ризику в діяльності підприємства ТОВ «Цензур».
У процесі роботи зроблено висновки та запропоновано шляхи підвищення ефективності управління маркетинговим ризиком на підприємстві та покращення його фінансово-економічного стану.
Description:
Ходько, В. В. Маркетингові ризики в діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Цензур») : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. В. Ходько ; керівник роботи Бондар В. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 117 с.