IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингові ризики в діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Цензур»)

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ходько, В. В.
dc.date.accessioned 2020-07-02T16:33:16Z
dc.date.available 2020-07-02T16:33:16Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19571
dc.description Ходько, В. В. Маркетингові ризики в діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Цензур») : магістерська робота : 075 Маркетинг / В. В. Ходько ; керівник роботи Бондар В. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2019. – 117 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання управління маркетинговими ризиками в діяльності підприємства. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: – теоретичні аспекти маркетингових ризиків в діяльності підприємств; – аналіз рівня маркетингового ризику на підприємстві ТОВ «Цензур»; – Заходи щодо зниження маркетингового ризику в діяльності підприємства ТОВ «Цензур». У процесі роботи зроблено висновки та запропоновано шляхи підвищення ефективності управління маркетинговим ризиком на підприємстві та покращення його фінансово-економічного стану. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject ризик en_US
dc.subject маркетинговий ризик en_US
dc.subject маркетингова діяльність підприємства en_US
dc.subject swot – аналіз en_US
dc.subject фінансовий стан en_US
dc.subject реклама en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.title Маркетингові ризики в діяльності підприємства (на матеріалах ТОВ «Цензур») en_US
dc.type Thesis en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу