Abstract:
Мета роботи – вивчення та аналіз сучасного стану меблевого ринку
України, сегментації меблевого виробництва, виявлення «вузьких місць»
галузі і впливу конкуренції на темпи зростання даного напряму.
У першому розділі роботи були сформовані теоретичні засади
забезпечення розвитку ринку меблевого бізнесу, досліджено поняття
«ринку», науково-методичні підходи щодо забезпечення розвитку ринку
меблевого бізнесу та інфраструктура підтримки підприємництва у сфері
меблевого бізнесу. У другому розділі було проведено дослідження розвитку
меблевого ринку в Україні, а також проведений аналіз конкурентного
середовища у сфері онлайн-продажів меблевої продукції. У третьому розділі
розглянуті перспективи розвитку ринку меблевої продукції та запропоноввні
проектно-організаційні заходи зі створення інтернет-магазину.
Description:
Бутурлимов, О. Ю. Стан внутрішнього ринку та перспективи розширення меблевого
бізнесу : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О. Ю. Бутурлимов ; керівник роботи Олійченко І. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 105 с.