Короткий опис(реферат):
Об’єкт дослідження – процес організації, управління та бізнесмоделювання зовнішньоекономічною діяльністю на підприємстві, вивчення
особливості товару і товарної політики підприємства у зовнішньоекономічній
діяльності.
Предмет дослідження – теоретико-прикладні аспекти структуризації
стратегії та вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу вітчизняного
товаровиробника на ринок ЄС.
Мета дослідження є cтруктуризація стратегій і прийняття стратегічних
рішень щодо вибору оптимальної бізнес-моделі щодо промоушингу
вітчизняного товаровиробника.
Завдання дослідження − визначити роль стратегії в діяльності
підприємства, впровадити комплекс заходів для ефективної реклами,
систематизувати етапи впровадження рекламної кампанії на ринок ЄС.
Методи дослідження – оцінити ступінь рекламної компанії на цільову
аудиторію, провести підрахунок економічної ефективності реклами, визначити
рекламний бюджет та інструменти промоушингу
Суть розробки, основні результати:
Лосєва, О. А. Структуризація стратегій та вибір оптимальної бізнес-моделі
щодо промоушингу вітчизняного товаровиробника на ринок ЄС : магістерська робота : 073 «Менеджмент» / О. А. Лосєва ; керівник роботи Самійленко Г. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра менеджменту та державної служби. – Чернігів, 2019. – 80 с.