Abstract:
Актуальність дослідження зумовлена недостатньою науковою
розробленістю проблеми підготовки та готовності майбутніх соціальних
працівників до соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами
аутичного. Нині спостерігається розвиток в Україні такої допомоги у вигляді
центрів, створених недержавними організаціями, які так чи інакше
потребують фахівців для такої роботи.
В розділі 1 магістерської роботи здійснено теоретичний аналіз
проблеми розладів аутичного спектру, визначено індивідуально-психологічні
особливості дітей з розладами аутичного спектру, охарактеризовані етапи та
особливості супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного
спектру та визначено роль соціального працівника у здійсненні соціального
супроводу.
Розділ 2 присвячений дослідженню готовності майбутніх соціальних
працівників до здійснення соціального супроводу сімей, які виховують дітей
з розладами аутичного супроводу, аналізу результатів дослідження.
У розділі 3 магістерської роботи представлено шляхи удосконалення
формування готовності готовності майбутніх соціальних працівників до
соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного
спектру, зокрема розробці рекомендацій щодо роботи соціального
працівника з сім’ями, які виховують дітей з РАС.
Наукова новизна роботи полягає в обґрунтуванні необхідності і
можливості використання розроблених рекомендацій для застосування
соціальними працівниками у здійсненні соціального супроводу сімей, які
виховують дітей з РАС.
Description:
Копил, Л. М. Готовність майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного спектру : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / Л. М. Копил ; керівник роботи Острянко Т. С. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 92 с.