Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Копил, Л. М. | |
dc.date.accessioned | 2020-07-24T10:29:48Z | |
dc.date.available | 2020-07-24T10:29:48Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/19685 | |
dc.description | Копил, Л. М. Готовність майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного спектру : магістерська робота : 231 «Соціальна робота» / Л. М. Копил ; керівник роботи Острянко Т. С. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра соціальної роботи. – Чернігів, 2019. – 92 с. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження зумовлена недостатньою науковою розробленістю проблеми підготовки та готовності майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного. Нині спостерігається розвиток в Україні такої допомоги у вигляді центрів, створених недержавними організаціями, які так чи інакше потребують фахівців для такої роботи. В розділі 1 магістерської роботи здійснено теоретичний аналіз проблеми розладів аутичного спектру, визначено індивідуально-психологічні особливості дітей з розладами аутичного спектру, охарактеризовані етапи та особливості супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного спектру та визначено роль соціального працівника у здійсненні соціального супроводу. Розділ 2 присвячений дослідженню готовності майбутніх соціальних працівників до здійснення соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного супроводу, аналізу результатів дослідження. У розділі 3 магістерської роботи представлено шляхи удосконалення формування готовності готовності майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного спектру, зокрема розробці рекомендацій щодо роботи соціального працівника з сім’ями, які виховують дітей з РАС. Наукова новизна роботи полягає в обґрунтуванні необхідності і можливості використання розроблених рекомендацій для застосування соціальними працівниками у здійсненні соціального супроводу сімей, які виховують дітей з РАС. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | Чернігів | en_US |
dc.subject | діти з РАС | en_US |
dc.subject | соціальний супровід сімей | en_US |
dc.subject | розлади аутичного спектру (РАС) | en_US |
dc.subject | autism spectrum disorders (ASD) | en_US |
dc.subject | children with ASD | en_US |
dc.subject | social support for families raising children with ASD | en_US |
dc.subject | willingness of social workers | en_US |
dc.title | Готовність майбутніх соціальних працівників до соціального супроводу сімей, які виховують дітей з розладами аутичного | en_US |
dc.title.alternative | The Willingness of Future Social Workers for Social Support for Families Raising Children with Autistic Disorders | en_US |
dc.type | Thesis | en_US |
dc.description.abstractalt1 | The relevance of the study is due to the lack of scientific development of the problem of preparation and readiness of future social workers for social support of families raising children with autistic disorders. At present, there is a development in Ukraine of such assistance in the form of centers established by non-governmental organizations, which in one way or another need specialists for such work. Chapter 1 of the master's thesis provides a theoretical analysis of the problem of autism spectrum disorders, identifies the individual psychological characteristics of children with autism spectrum disorders, describes the stages and features of support for families raising children with autism spectrum disorders, and defines the role of social worker in the implementation of social support. Chapter 2 is devoted to the study of the future social workers' readiness to provide social support for families raising children with autistic disorders, and to analyze the results of the study. Chapter 3 of the master's thesis presents ways to improve the formation of the readiness of future social workers for social support of families raising children with autism spectrum disorders, including the development of recommendations for the work of a social worker with families raising children with ASD. The scientific novelty of the work is to substantiate the necessity and possibility of using the developed recommendations for use by social workers in carrying out social support of families raising children with RAS, as well as in | en_US |