dc.contributor.author |
Вербицька, А. В.
|
|
dc.contributor.author |
Бабаченко, Л. В.
|
|
dc.contributor.author |
Забаштанська, Т. В.
|
|
dc.contributor.author |
Хоменко, І. О.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-08-03T16:54:38Z |
|
dc.date.available |
2020-08-03T16:54:38Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19715 |
|
dc.description |
Маркетингова політика розподілення : метод. вказівки до практ. занять для студентів спец. 075 «Маркетинг» ден. форми навчання / уклад.: А. В. Вербицька, Л. В. Бабаченко, Т. В. Забаштанська, І. О. Хоменко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 30 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Практичні заняття спрямовані на розвиток у здобувачів вищої освіти організаційних та аналітичних здібностей, а також уміння користуватися теоретичними знаннями у вирішенні практичних ситуацій та вміння користуватися рекомендованою літературою. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетингова політика розподілення : методичні вказівки до практичних занять для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» денної форми навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |