dc.contributor.author |
Самійленко, Г. М.
|
|
dc.contributor.author |
Шабардина, Ю. В.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-08-08T11:48:55Z |
|
dc.date.available |
2020-08-08T11:48:55Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/19725 |
|
dc.description |
Маркетинговий менеджмент : метод. вказівки до практ. занять, самост. та дистанц. роботи здобувачів бакалавр. ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад.: Г. М. Самійленко, Ю. В. Шабардина. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. – 63 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Метою вивчення дисципліни “Маркетинговий менеджмент” є засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.title |
Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |