IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Самійленко, Г. М.
dc.contributor.author Шабардина, Ю. В.
dc.date.accessioned 2020-08-08T11:48:55Z
dc.date.available 2020-08-08T11:48:55Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19725
dc.description Маркетинговий менеджмент : метод. вказівки до практ. занять, самост. та дистанц. роботи здобувачів бакалавр. ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спец. 073 «Менеджмент» усіх форм навчання / уклад.: Г. М. Самійленко, Ю. В. Шабардина. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. – 63 с. en_US
dc.description.abstract Метою вивчення дисципліни “Маркетинговий менеджмент” є засвоєння теоретичних знань з організації, планування, реалізації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.title Маркетинговий менеджмент : методичні вказівки до практичних занять, самостійної та дистанційної роботи здобувачів бакалаврського ступеня галузі знань 07 «Управління та адміністрування» спеціальності 073 «Менеджмент» усіх форм навчання en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу