IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Управління маркетингом персоналу підприємства (на матеріалах ЗАТ «Реланж»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Циганенко, К. В.
dc.date.accessioned 2020-10-22T11:21:44Z
dc.date.available 2020-10-22T11:21:44Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/19997
dc.description Циганенко, К. В. Управління маркетингом персоналу підприємства (на матеріалах ЗАТ «Реланж») : магістерська робота : 073 Менеджмент / К. В. Циганенко ; керівник роботи Мекшун Л. М. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра управління персоналом та економіки праці. – Чернігів, 2020. – 74 с. en_US
dc.description.abstract Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає у дослідження теоретичних та практичних аспектів управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж» та розробка рекомендації щодо підвищення ефективності його використання. Об’єктом дослідження є процес управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж». Предметом дослідження є теоретико-методичні підходи та практичні рекомендації щодо підвищення ефективності управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж». У ході дослідження використано такі методи: анкетування, табличний метод, порівняння, економічний аналіз, опитування, синтез, графічний метод. Наукова новизна дослідження полягає в розробці моделі управління марктеингом персоналу на ЗАТ «Реланж». Практичне значення дослідження, проведеного в межах випускної кваліфікаційної роботи полягає в пропонуванні напрямів удосконалення управління маркетингом персоналу на ЗАТ «Реланж». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject маркетинг персоналу en_US
dc.subject ефективність en_US
dc.subject управління персоналом en_US
dc.subject показники продуктивності en_US
dc.subject personnel marketing en_US
dc.subject efficiency en_US
dc.subject personnel management en_US
dc.subject performance indicators en_US
dc.title Управління маркетингом персоналу підприємства (на матеріалах ЗАТ «Реланж») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 The purpose of the final qualification work is to study the theoretical and practical aspects of personnel marketing management at CJSC "Relange" and to develop recommendations for improving the efficiency of its use. The object of the study is the process of personnel marketing management at CJSC “Relange”. The subject of the research is theoretical and methodological approaches and practical recommendations for improving the efficiency of personnel marketing management at CJSC "Relange". During the research the following methods were used: questionnaire, tabular method, comparison, economic analysis, survey, synthesis, graphical method. The scientific novelty of the research is to develop a model of personnel marketing management at CJSC "Relange". The practical significance of the research conducted within the framework of the final qualification work is to offer directions of improvement of personnel marketing management at CJSC "Relange". en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record