Короткий опис(реферат):
Предметом дослідження випускної кваліфікаційної роботи є теоретичні
основи, методичні положення та практичні аспекти організації просування та
продажу туристичного продукту.
Об’єктом даного дослідження є процес організації просування та
продажу туристичного продукту.
Мета випускної кваліфікаційної роботи полягає в дослідженні
теоретичних та практичних аспектів організації просування та продажу
туристичного продукту.
Завданнями випускної кваліфікаційної роботи є: розкрити сутність та
складові туристичного продукту; розглянути особливості просування і
продажу туристичного продукту туристичними підприємствами;
проаналізувати світовий досвід просування і продажу турпродукту
туристичних підприємств; дати загальну характеристику діяльності
туристичного підприємства; проаналізувати ефективність просування і
продажу туристичного продукту; надати оцінку потенціалу збільшення
обсягів продажу туристичного продукту туроператора "АЛЬТА"; розкрити
шляхи ефективного просування і збільшення продажу туристичного
продукту; охарактеризувати напрямки розширення діяльності туристичного
підприємства.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо
впровадження заходів, що дадуть змогу підвищити організації просування та
продажу туристичного продукту, які сприяють успішному виконанню планів
з надання та реалізації послуг, підвищенню рентабельності і зміцненню
фінансового стану підприємства.
Суть розробки, основні результати:
Фам Хонг Шон Організація ефективного просування і продажу туристичного продукту: дипломна робота : 242 Туризм / Фам Хонг Шон ; керівник роботи Роговий А.В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 82 с.