Короткий опис(реферат):
У роботі розкрито сутність поняття про якість обслуговування. Виявлено
особливості стандартизації та методи обслуговування у закладах розміщення;
визначено методи оцінки якості обслуговування у закладах розміщення.
Охарактеризовано загальний стан ГРК «Апельсин». Проведено аналіз
діяльності ГРК «Апельсин». Здійснено оцінку якості обслуговування гостей ГРК
«Апельсин».
Запропоновано окремі положення стратегії управління системою якості в
ГРК «Апельсин» та обґрунтовано економічну ефективність запропонованих
заходів.
Суть розробки, основні результати:
Чернявська, Р. Р. Якість надання послуг у закладах розміщення : дипломна робота : 242 Туризм / Р. Р. Чернявська ; керівник роботи Алєшугіна Н. О; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 92 с.