Короткий опис(реферат):
У статті розкрито сутність франчайзингу, досліджено його сучасний стан в Україні та світі. Франчайзинг –
це один із інструментів розвитку бізнесу, який довго й ефективно «працює» в розвинених економіках. У статті
представлено результати дослідження, спрямованого на огляд рівня бізнесу на основі договорів франчайзингу та
різних аспектів ведення такої комерційної діяльності. Франчайзинг розглядається як вид підприємницької діяльності, який має свої переваги перед іншими видами бізнесу. Саме ці переваги повинні зацікавити підприємців займатися
бізнесом на основі придбання франшизи. У розвинених економіках франчайзинг – це один із найпопулярніших та надійних способів ведення бізнесу, але в Україні він ще не отримав належного розвитку, про що свідчить дослідження,
на підставі якого можна зазначити, що значна частина підприємців недостатньо поінформовані про цю форму
бізнесу. В умовах гострого дефіциту фінансування як основного, так і оборотного капіталу підприємств в Україні
саме франчайзинг дозволяє створювати досить швидко зростаючий бізнес на досить вигідних умовах як для франчайзингової компанії, так і для покупців франшизи.
Суть розробки, основні результати:
Зайцев, О. В. Поточний стан франчайзингу в Україні та у світі / О. В. Зайцев, А. Р. Кордас // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020.- №1. - С. 53-62.