ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зайцев, О. В.
dc.contributor.author Кордас, А. Р.
dc.date.accessioned 2020-11-12T18:12:52Z
dc.date.available 2020-11-12T18:12:52Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20229
dc.description Зайцев, О. В. Поточний стан франчайзингу в Україні та у світі / О. В. Зайцев, А. Р. Кордас // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020.- №1. - С. 53-62. en_US
dc.description.abstract У статті розкрито сутність франчайзингу, досліджено його сучасний стан в Україні та світі. Франчайзинг – це один із інструментів розвитку бізнесу, який довго й ефективно «працює» в розвинених економіках. У статті представлено результати дослідження, спрямованого на огляд рівня бізнесу на основі договорів франчайзингу та різних аспектів ведення такої комерційної діяльності. Франчайзинг розглядається як вид підприємницької діяльності, який має свої переваги перед іншими видами бізнесу. Саме ці переваги повинні зацікавити підприємців займатися бізнесом на основі придбання франшизи. У розвинених економіках франчайзинг – це один із найпопулярніших та надійних способів ведення бізнесу, але в Україні він ще не отримав належного розвитку, про що свідчить дослідження, на підставі якого можна зазначити, що значна частина підприємців недостатньо поінформовані про цю форму бізнесу. В умовах гострого дефіциту фінансування як основного, так і оборотного капіталу підприємств в Україні саме франчайзинг дозволяє створювати досить швидко зростаючий бізнес на досить вигідних умовах як для франчайзингової компанії, так і для покупців франшизи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject франшиза en_US
dc.subject франчайзер en_US
dc.subject франчайзі en_US
dc.subject торгова марка en_US
dc.subject роялті en_US
dc.subject бізнес en_US
dc.subject франчайзинг en_US
dc.subject франшиза en_US
dc.subject франчайзер en_US
dc.subject франчайзи en_US
dc.subject торговый знак en_US
dc.subject роялти en_US
dc.subject бізнес en_US
dc.subject franchising en_US
dc.subject franchise en_US
dc.subject franchisor en_US
dc.subject franchisees en_US
dc.subject trademark en_US
dc.subject royalties en_US
dc.subject business en_US
dc.title Поточний стан франчайзингу в Україні та у світі en_US
dc.title.alternative Текущее состояние франчайзинга в Украине и в мире en_US
dc.title.alternative Current state of franchising in Ukraine and in the world en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 В статье раскрывается суть франчайзинга, изучается его текущее состояние в Украине и в мире. Франчайзинг представляет собой один из инструментов развития бизнеса, который давно и эффективно «работает» в развитых экономиках. В статье приводятся результаты исследования, направленного на обзор уровня бизнеса на основе договоров франчайзинга и о различных аспектах ведения такой коммерческой деятельности. Франчайзинг рассматривается как разновидность предпринимательской деятельности, которая имеет ряд преимуществ над другими видами бизнеса. Именно эти преимущества должны заинтересовать предпринимателей заниматься бизнесом, основанным на покупке франшизы. В развитых экономиках франчайзинг является одним из самых популярных и надежных способов ведения бизнеса, но в Украине он еще не получил должного развития, о чем свидетельствует проведенное исследование, на основе которого можно отметить, что значительная часть предпринимателей не достаточно информирована о такой форме бизнеса. В условиях острого дефицита финансирования, как основного, так и оборотного капитала предприятий в Украине именно франчайзинг позволяет создавать достаточно быстро растущий бизнес на довольно выгодных условиях как для франчайзинговой компании, так и для приобретателей франшизы en_US
dc.description.abstractalt2 The article reveals the essence of franchising, examines its current state in Ukraine and in the world. Franchising is one of the tools for business development, which has long and effectively «works» in developed economies. The article presents the results of a study aimed at reviewing the level of business based on franchising agreements and on various aspects of conducting such commercial activities. Franchising is considered as a kind of entrepreneurial activity, which has a number of advantages over other types of business. It is these advantages that should interest entrepreneurs to engage in business based on the purchase of a franchise. In developed economies, franchising is one of the most popular and reliable ways of doing business, but in Ukraine it has not yet received proper development, as evidenced by the study, on the basis of which it can be noted that a significant part of entrepreneurs are not sufficiently informed about this form of business. In the conditions of an acute shortage of financing, both the main and the working capital of enterprises in Ukraine, it is franchising that allows you to create a fairly fast-growing business on fairly favourable terms both for the franchise company and for franchise purchasers. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу