IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Механізм регулювання ринку споживчих товарів в Україні: теорія, методологія, практика

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капленко, Г. В.
dc.date.accessioned 2020-12-04T11:59:06Z
dc.date.available 2020-12-04T11:59:06Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.isbn 978-617-7571-84-0
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20309
dc.description Капленко, Г. В. Механізм регулювання ринку споживчих товарів в Україні: теорія, методологія, практика : монографія / Г. В. Капленко – Чернігів : ЧНТУ, 2019. - 344 с. en_US
dc.description.abstract У монографії висвітлюються сучасні проблеми функціонування механізму регулювання ринку споживчих товарів в Україні. Сформовано теоретичне підґрунтя для обґрунтування авторського підходу до розуміння сутнісного змісту та виокремлення специфічних характеристик поняття «ринок споживчих товарів». Сформовано концептуальний базис системи регулювання ринку споживчих товарів, який передбачає чітке окреслення й узагальнення цілей, завдань, методів та інструментів регулювання для досягнення поставленої мети та розв’язання протиріч. Представлено методологічні засади до дослідження ринку споживчих товарів та його регулювання, які ґрунтуються на інституційно-системному підході, що дозволяє враховувати особливості впливу інститутів державного, ринкового, громадського регулювання на ринок споживчих товарів та взаємовідносини між усіма його суб’єктами в умовах глобалізації. Удосконалено науково-методологічний підхід до формування концепції регулювання ринку споживчих товарів в умовах глобалізації, зміст якого полягає у комплексному збалансуванні всіх його предметних сфер. Запропоновано методичний підхід до дослідження стану споживчого ринку та результативності його регулювання в умовах глобалізації національної економіки. Здійснено аналіз результативності інструментів промислової, зовнішньоекономічної, фінансово-кредитної та бюджетно-податкової політики через виявлення динаміки ринку споживчих товарів в Україні. Запропоновано науковий підхід до імплементації принципу консюмеризму у систему регулювання ринку споживчих товарів України, що представляє собою складний багаторівневий процес, який передбачає захист прав та інтересів споживачів, підвищення якості життя та добробуту населення. Визначено перспективи державної політики щодо забезпечення соціальної відповідальності бізнесу, що виступає одночасно коригуючим та компенсаторним інструментом для ринку споживчих товарів і його рівноваги, що, у свою чергу, сприяє сталому розвитку національної економіки в умовах глобалізації. Монографія розрахована на науковців, спеціалістів, які приймають рішення в сфері формування стратегії розвитку ринку споживчих товарів та країни загалом, викладачів, аспірантів, магістрів й студентів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject механізм регулювання ринку споживчих товарів en_US
dc.subject ринок споживчих товарів en_US
dc.title Механізм регулювання ринку споживчих товарів в Україні: теорія, методологія, практика en_US
dc.type Book en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу