IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Перегляд Полковниченко С. О.: наукові статті за автором "9f9f3f26-33e8-487e-9a07-47fa77c14d9b"

ISSN 2415-363X

Перегляд Полковниченко С. О.: наукові статті за автором "9f9f3f26-33e8-487e-9a07-47fa77c14d9b"

Сортувати за: Впорядкувати за: Результатів на сторінці:

  • Полковниченко, С. О.; Гурський, В. А.; Хомєнок, М. В. (2020)
    У статті розглянуто наукові підходи до визначення спортивного маркетингу. Проаналізовано комплекс маркетингу для футбольного клубу. На прикладі ФК «Десна» (Чернігів) досліджено основний продукт (футбольний матч) і додаткові ...