ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Онопко, О. С.
dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Хомєнок, М. В.
dc.date.accessioned 2020-12-21T00:43:00Z
dc.date.available 2020-12-21T00:43:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20448
dc.description Onopko, O. Implementation of the marketing complex in the football club / O. Onopk, S. Polkovnychenko, M. Khomienok // Проблеми і перспективи економіки та управління. - 2020. - № 1 (21). - С. 132-141. en_US
dc.description.abstract The article adapts the marketing complex (product, price, place, promotion, people, process) to the football club. The components of the marketing mix of Football Club “Desna” are evaluated. Communications (online and offline) of FC “Desna” are studied. In order to make effective decisions regarding the use of the marketing complex in the activities of Football Club "Desna" SWOT-analysis is conducted. The main directions of improvement of realization of the marketing complex of FC "Desna" are generalized and substantiated. It is proposed to plan communications complex through annual compilation of a media plan developed on the basis of the SMM-strategy of the club. en_US
dc.language.iso en en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.relation.ispartofseries Проблеми і перспективи економіки та управління;№ 1 (21)
dc.subject football club “Desna” en_US
dc.subject marketing of football club en_US
dc.subject marketing complex en_US
dc.subject product en_US
dc.subject price en_US
dc.subject place en_US
dc.subject promotion en_US
dc.subject people en_US
dc.subject process en_US
dc.subject футбольний клуб «Десна» en_US
dc.subject маркетинг футбольного клубу en_US
dc.subject комплекс маркетингу en_US
dc.subject товар en_US
dc.subject ціна en_US
dc.subject місце en_US
dc.subject просування en_US
dc.subject люди en_US
dc.subject процес en_US
dc.title Implementation of the marketing complex in the football club en_US
dc.title.alternative Реалізація комплексу маркетингу у футбольному клубі en_US
dc.title.alternative Реализация комплекса маркетинга в футбольном клубе en_US
dc.type Article en_US
dc.description.abstractalt1 У статті здійснено адаптацію комплексу маркетингу (product, price, place, promotion, рeople, рrocess) до фут- больного клубу. Проведено оцінювання компонентів маркетинг-міксу футбольного клубу «Десна». Досліджено ко- мунікації (онлайн та офлайн) ФК «Десна». З метою прийняття ефективних рішень щодо використання комплексу маркетингу в діяльності футбольного клубу «Десна» проведено SWOT-аналіз. Узагальнено та обґрунтовано основні напрямки вдосконалення реалізації комплексу маркетингу ФК «Десна». Запропоновано планувати комплекс комуні- кацій шляхом щорічного складання медіа-плану, розробленого на основі SMM-стратегії клубу en_US
dc.description.abstractalt2 В статье осуществлено адаптацию комплекса маркетинга (product, price, place, promotion, Рeople, рrocess) в фу- тбольный клуб. Проведена оценка компонентов маркетинг-микса футбольного клуба «Десна». Исследованы комму- никации (онлайн и офлайн) ФК «Десна». С целью принятия эффективных решений по использованию комплекса марке- тинга в деятельности футбольного клуба «Десна» проведен SWOT-анализ. Обобщены и обоснованы основные направления совершенствования реализации комплекса маркетинга ФК «Десна». Предложено планировать комплекс коммуникаций путем ежегодного составления медиа-плана, разработанного на основе SMM-стратегии клуба. en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу