IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Левківський, В. М.
dc.date.accessioned 2020-12-23T12:22:14Z
dc.date.available 2020-12-23T12:22:14Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20459
dc.description Полковниченко, С. О. Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій / С. О. Полковниченко, В. М. Левківський // Стратегічні напрямки і пріоритети трансформаційного поступу України : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С.170-191. en_US
dc.description.abstract Сучасний етап розвитку міжнародних економічних відносин відбувається в умовах посилення інтернаціоналізації і транснаціоналізації світового господарства, вираженням яких є діяльність транснаціональних корпорацій (ТНК) як важливих суб’єктів міжнародного підприємництва. В умовах глобалізації ефективна діяльність ТНК дозволяє їм інтенсифікувати інвестиційні та фінансові потоки, поширювати принципи і методи ефективного маркетингу, впроваджуючи інноваційні продукти і технології. Маркетингові комунікації стають важливим чинником економічної діяльності міжнародних компаній щодо виходу на зовнішні ринки, просування своєї продукції до споживачів. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject маркетингові комунікації en_US
dc.subject міжнародні економічні відносини en_US
dc.subject транснаціональні корпорації en_US
dc.title Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу