dc.contributor.author |
Полковниченко, С. О.
|
|
dc.contributor.author |
Левківський, В. М.
|
|
dc.date.accessioned |
2020-12-23T12:22:14Z |
|
dc.date.available |
2020-12-23T12:22:14Z |
|
dc.date.issued |
2019 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20459 |
|
dc.description |
Полковниченко, С. О. Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій / С. О. Полковниченко, В. М. Левківський // Стратегічні напрямки і пріоритети трансформаційного поступу України : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. - Чернігів : ЧНТУ, 2019. - С.170-191. |
en_US |
dc.description.abstract |
Сучасний етап розвитку міжнародних економічних відносин відбувається в умовах посилення інтернаціоналізації і транснаціоналізації світового господарства, вираженням яких є діяльність транснаціональних корпорацій (ТНК) як важливих суб’єктів міжнародного підприємництва. В умовах глобалізації ефективна діяльність ТНК дозволяє їм інтенсифікувати інвестиційні та фінансові потоки, поширювати принципи і методи ефективного маркетингу, впроваджуючи інноваційні продукти і технології. Маркетингові комунікації стають важливим чинником економічної діяльності міжнародних компаній щодо виходу на зовнішні ринки, просування своєї продукції до споживачів. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : ЧНТУ |
en_US |
dc.subject |
маркетингові комунікації |
en_US |
dc.subject |
міжнародні економічні відносини |
en_US |
dc.subject |
транснаціональні корпорації |
en_US |
dc.title |
Інструменти маркетингових комунікацій в системі міжнародного бізнесу транснаціональних корпорацій |
en_US |
dc.type |
Book chapter |
en_US |