Короткий опис(реферат):
Успіх підприємства значною мірою визначається ефективністю маркетингової товарної політики, яка спрямована на управління якістю продукції, товарним асортиментом, номенклатурою, життєвим циклом товарів, їх конкурентоспроможністю. Саме виведення на ринок високоякісного товару, який
задовольняє потреби найвимогливіших споживачів, забезпечує підприємству
перспективи розвитку.
Суть розробки, основні результати:
Полковниченко, С. О. Товарна політика як основа маркетингової діяльності промислового підприємства / С. О. Полковниченко, Ю. В. Безносько // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг.
ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 292-305.