IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Єльчищева, І. А.
dc.date.accessioned 2020-12-24T08:36:40Z
dc.date.available 2020-12-24T08:36:40Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20467
dc.description Полковниченко, С. О. Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації / С. О. Полковниченко, І. А. Єльчищева // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 217-232. en_US
dc.description.abstract В умовах зростаючих темпів глобалізації світової спільноти, посилення конкуренції, нестабільності розвитку внутрішнього ринку України та його маркетингового середовища важливим завданням підприємств є просування продукції на зовнішній ринок. Вітчизняні корпорації сьогодні досягли такого рівня розвитку, коли їхній досвід, репутація і продукція легко можуть бути перенесені на іноземний ринок. Для прийняття стратегічно правильних рішень виходу на зовнішній ринок підприємство повинно бачити перед собою чітко описані альтернативи. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject стратегія підприємства en_US
dc.subject зовнішньоекономічна діяльність підприємства en_US
dc.title Стратегія виходу підприємства на зовнішній ринок в умовах глобалізації en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу