IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Полковниченко, С. О.
dc.contributor.author Шкулепіна, А. В.
dc.date.accessioned 2020-12-24T10:29:14Z
dc.date.available 2020-12-24T10:29:14Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20478
dc.description Полковниченко, С. О. Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг / С. О. Полковниченко, А. В. Шкулепіна // Реалізація економічного потенціалу України: теоретичні та практичні аспекти : монографія / за заг. ред. М. М. Забаштанського. – Чернігів : ЧНТУ, 2020. – С. 266-279. en_US
dc.description.abstract Основними цінностями суспільства є життя і здоров’я людини. Тому охорона здоров’я – це одна із соціально значущих сфер життєдіяльності людини, яка тісно пов’язана з державним регулюванням. Проте активне впровадження принципів ринкової економіки в усі сфери господарської діяльності не оминуло і сферу медичного обслуговування. Ускладнення структури ринку, поява нових суб’єктів, орієнтація на споживача потребують розвитку маркетингової діяльності й у сфері надання медичних послуг. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : ЧНТУ en_US
dc.subject медичні послуги en_US
dc.subject маркетинг медичних послуг en_US
dc.title Особливості реалізації комплексу маркетингу у сфері медичних послуг en_US
dc.type Book chapter en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу