dc.contributor.author |
Москаленко, В. А.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-12T10:29:00Z |
|
dc.date.available |
2021-01-12T10:29:00Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20561 |
|
dc.description |
Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «бакалавр» / уклад. В. А. Москаленко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 17 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Значущість цієї навчальної дисципліни у підготовці фахівців освітньокваліфікаційного рівня "бакалавр" полягає у її функціональній спрямованості на формування системних знань щодо механізму ціноутворення, теоретичних засад, принципів, методів і методології розробки цінових стратегій підприємства, структурно-функціональної організації та інформаційного забезпечення даного виду маркетингової діяльності. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» |
en_US |
dc.title |
Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр» |
en_US |
dc.type |
Learning Object |
en_US |