IRChNUT
Електронний архів Національного університету "Чернігівська політехніка"

Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр»

ISSN 2415-363X

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Москаленко, В. А.
dc.date.accessioned 2021-01-12T10:29:00Z
dc.date.available 2021-01-12T10:29:00Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20561
dc.description Маркетингове ціноутворення : метод. вказівки до виконання розрах.-граф. роботи для студентів спец. 075 «Маркетинг» ступеню вищ. освіти «бакалавр» / уклад. В. А. Москаленко. - Чернігів : ЧНТУ, 2020. - 17 с. en_US
dc.description.abstract Значущість цієї навчальної дисципліни у підготовці фахівців освітньокваліфікаційного рівня "бакалавр" полягає у її функціональній спрямованості на формування системних знань щодо механізму ціноутворення, теоретичних засад, принципів, методів і методології розробки цінових стратегій підприємства, структурно-функціональної організації та інформаційного забезпечення даного виду маркетингової діяльності. en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка» en_US
dc.title Маркетингове ціноутворення : методичні вказівки до виконання розрахунково-графічної роботи для студентів спеціальності 075 «Маркетинг» ступеню вищої освіти «бакалавр» en_US
dc.type Learning Object en_US


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних розділах

Показати скорочений опис матеріалу