Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Значущість цієї навчальної дисципліни у підготовці фахівців освітньокваліфікаційного рівня "бакалавр" полягає у її функціональній спрямованості на формування системних знань щодо механізму ціноутворення, теоретичних засад, ...
Москаленко, В. А.(Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020)
Методичні рекомендації покликані надати практичну та методичну допомогу студентам, що виконують розрахунково-графічної роботи, під час проведення самостійних науково-практичних досліджень, збирання та обробки маркетингової ...
Завдання курсу: вивчення сутності, функцій та ролі проектного аналізу в ринковій економіці; закономірностей їх еволюційного розвитку, механізму застосування інструментарію проектного аналізу.
Загальною метою вивчення дисципліни «Поведінка споживача» є надання знань про освітні напрями поширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для активного впливу ...
Об'єктом вивчення дисципліни є процеси прояву економічних законів і механізмів їх дії у специфічних умовах ведення господарської і комерційної діяльності з метою одержання прибутку при оптимальних витратах праці і коштів ...
Мета навчальної дисципліни «Товарознавство» полягає в вивченні питань товарознавства продовольчих і непродовольчих товарів, якості товарів і шляхів її дослідження, методів класифікації товарів і аналізу асортименту, процесів ...
Загальною метою вивчення дисципліни «Поведінка споживача» є надання знань про освітні напрями поширення функцій маркетингу в дослідженні механізмів поведінки споживачів і використанні цих механізмів для активного впливу ...
Москаленко, В. А.(Мукачево : Мукачівський державний університет, 2017)
В статті розглянуто питання управління маркетинговою діяльністю в наукомістких галузях. Запропоновано шляхи вдосконалення маркетингу інновацій, як діяльності, спрямованої на пошук нових сфер і способів використання потенціалу ...
Москаленко, В. А.(Дніпро : Придніпровська державна академія будівництва та архітектури, 2016)
В статті розглянуто основні підходи до вибору методики калькуляції собівартості продукції, робіт і послуг з врахуванням особливостей виробництва в різних галузях народного господарства. Детально розкриті алгоритми розрахунку ...
Пінчук, А. О; Забаштанська, Т. В.; Бондар, В. В.; Пшенична, Т. М.; Михайлюк, Н. С.; Карпенко, Ю. М.; Рябова, Т. А.; Рябов, І. Б.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Дудко, В. Б.; Жидок, В. В.; Ткач, Ю. М.(Чернігів : ЧНТУ, 2016)
В монографії досліджується широке коло питань, пов’язаних з теоретично-методологічним обґрунтуванням застосування системи маркетингових інструментів в різних сферах господарювання. Розглядаються концептуальні засади ...
Розглянуто основні етапи визначення собівартості послуг готельних господарств, визначено важливість правильної класифікації витрат готельного бізнесу та грамотного формування собівартості послуг як для здійснення ефективного ...
В статті розглянуто основні етапи та методи впровадження управлінського обліку в систему бухгалтерського обліку сільськогосподарських підприємств, висвітлено проблеми та шляхи їх подолання.
Левицька, Н. С.; Москаленко, В. В.(К.: Вид-во “Гнозіс”, 2011)
Висвітлено особливості соціально-перцептивної компетентності працівників соціальної сфери. Розкрито зміст основних понять: "професійна компетентність", "соціальна перцепція", "соціально-перцептивна компетентність". ...
Розкрито переваги та недоліки системи управлінського обліку „Стандарт-Кост”. Визначені основні відмінності цієї системи і вітчизняного нормативного методу обліку і калькуляції продукції. Також розглянуто процес розроблення ...