dc.contributor.author |
Сотниченко, М. Д.
|
|
dc.date.accessioned |
2021-01-12T18:28:28Z |
|
dc.date.available |
2021-01-12T18:28:28Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.uri |
http://ir.stu.cn.ua/123456789/20603 |
|
dc.description |
Сотниченко, М. Д. Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE») : магістерська робота : 242 Туризм / М. Д. Сотниченко ; керівник роботи Роговий А. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 100 с. |
en_US |
dc.description.abstract |
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи виступають теоретичні та практичні аспекти організації рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму.
Об’єктом дослідження є процес організації ефективної рекламної діяльності готелю «RIVERSIDE».
Метою кваліфікаційної роботи є оцінка ефективності організації рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму та розробка напрямків її підвищення на прикладі готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE».
Завданнями кваліфікаційної роботи є: розглянути сутність рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму; дослідити особливості рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму; вивчити зарубіжний досвід рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму; провести аналіз сучасного стану туристичної сфери України; надати загальну характеристику готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE»; провести аналіз процесу організації рекламної діяльності готельно-ресторанного комплексу та оцінка її ефективності; розробити нову політику організації рекламної діяльності готельно-ресторанного комплексу; провести оцінку ефективності організації рекламної діяльності готельно-ресторанного комплексу.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо впровадження заходів, що дадуть змогу підвищити організації просування та продажу туристичного продукту, які сприяють успішному виконанню планів з надання та реалізації послуг, підвищенню рентабельності і зміцненню фінансового стану готелю. |
en_US |
dc.language.iso |
uk |
en_US |
dc.publisher |
Чернігів |
en_US |
dc.subject |
імідж |
en_US |
dc.subject |
реклама |
en_US |
dc.subject |
маркетинг |
en_US |
dc.subject |
оптимізація |
en_US |
dc.subject |
ефективність |
en_US |
dc.subject |
рентабельність |
en_US |
dc.subject |
туризм |
en_US |
dc.subject |
image |
en_US |
dc.subject |
advertising |
en_US |
dc.subject |
marketing |
en_US |
dc.subject |
optimization |
en_US |
dc.subject |
efficiency |
en_US |
dc.subject |
profitability |
en_US |
dc.subject |
tourism |
en_US |
dc.title |
Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE») |
en_US |
dc.type |
Thesis |
en_US |
dc.description.abstractalt1 |
The subject of research of qualification work are theoretical and practical aspects of the organization of advertising activity at the enterprises of the tourism industry.
The object of the study is the process of organizing effective advertising activities of the hotel "RIVERSIDE"
The purpose of the qualification work is to assess the effectiveness of the organization of advertising activities in the tourism industry and the development of areas for its improvement on the example of the hotel and restaurant complex "RIVERSIDE".
The objectives of the qualification work are: to consider the essence of advertising at the enterprises of the tourism industry; to study the features of advertising activities in the tourism industry; to study foreign experience of advertising activity at the enterprises of the tourism industry; to analyze the current state of the tourism sector of Ukraine; provide a general description of the hotel and restaurant complex "RIVERSIDE"; to analyze the process of organizing the advertising activities of the hotel and restaurant complex and evaluate its effectiveness; to develop a new policy for the organization of advertising activities of the hotel and restaurant complex; to evaluate the effectiveness of the organization of advertising activities of the hotel and restaurant complex.
According to the results of the study, proposals have been formulated for the implementation of measures that will increase the organization of promotion and sale of tourist products that contribute to the successful implementation of plans for the provision and implementation of services, increase profitability and strengthen the financial condition of the hotel. |
en_US |