Короткий опис(реферат):
Предметом дослідження кваліфікаційної роботи виступають теоретичні та практичні аспекти організації рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму.
Об’єктом дослідження є процес організації ефективної рекламної діяльності готелю «RIVERSIDE».
Метою кваліфікаційної роботи є оцінка ефективності організації рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму та розробка напрямків її підвищення на прикладі готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE».
Завданнями кваліфікаційної роботи є: розглянути сутність рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму; дослідити особливості рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму; вивчити зарубіжний досвід рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму; провести аналіз сучасного стану туристичної сфери України; надати загальну характеристику готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE»; провести аналіз процесу організації рекламної діяльності готельно-ресторанного комплексу та оцінка її ефективності; розробити нову політику організації рекламної діяльності готельно-ресторанного комплексу; провести оцінку ефективності організації рекламної діяльності готельно-ресторанного комплексу.
За результатами дослідження сформульовані пропозиції щодо впровадження заходів, що дадуть змогу підвищити організації просування та продажу туристичного продукту, які сприяють успішному виконанню планів з надання та реалізації послуг, підвищенню рентабельності і зміцненню фінансового стану готелю.
Суть розробки, основні результати:
Сотниченко, М. Д. Організація рекламної діяльності на підприємствах індустрії туризму і оцінка її ефективності (на прикладі готельно-ресторанного комплексу «RIVERSIDE») : магістерська робота : 242 Туризм / М. Д. Сотниченко ; керівник роботи Роговий А. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра туризму. – Чернігів, 2020. – 100 с.