IRCPNU
Institutional Repository of Chernihiv Polytechnic National University

Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк»)

ISSN 2415-363X

Show simple item record

dc.contributor.author Давидяк, А. І.
dc.date.accessioned 2021-01-18T09:33:48Z
dc.date.available 2021-01-18T09:33:48Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.uri http://ir.stu.cn.ua/123456789/20683
dc.description Давидяк, А. І. Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») : магістерська робота : 075 Маркетинг / А. І. Давидяк ; керівник роботи Бабаченко Л. В. ; Національний університет «Чернігівська політехніка», кафедра маркетингу, PR-технологій та логістики. – Чернігів, 2020. – 95 с. en_US
dc.description.abstract У випускній кваліфікаційній роботі розглянуто питання стійких конкурентних переваг підприємства. Випускна кваліфікаційна робота містить такі розділи: - теоретичні основи формування конкурентних переваг підприємства - загальна техніко-економічна характеристика підприємства - напрямки удосконалення конкурентних переваг та їх підтримка У процесі роботи зроблено висновки та внесені пропозиції щодо покращення рекламної діяльності у маркетингових комунікаціях АТ КБ «ПриватБанк». en_US
dc.language.iso uk en_US
dc.publisher Чернігів en_US
dc.subject конкурентні переваги en_US
dc.subject конкурентоспроможність en_US
dc.subject конкуренція en_US
dc.subject стратегії en_US
dc.subject підприємство en_US
dc.subject споживачі en_US
dc.subject competitive advantages en_US
dc.subject competitiveness en_US
dc.subject competition en_US
dc.subject strategies en_US
dc.subject enterprise en_US
dc.subject consumers en_US
dc.title Особливості формування стійких конкурентних переваг підприємства (на матеріалах АТ КБ «Приватбанк») en_US
dc.type Thesis en_US
dc.description.abstractalt1 In the final qualifying work the questions of steady competitive advantages of the enterprise are considered. The final qualifying work contains the following sections: - theoretical bases of formation of competitive advantages of the enterprise - general technical and economic characteristics of the enterprise - areas for improving competitive advantages and their support In the course of the work, conclusions were made and proposals were made to improve advertising activities in marketing communications of JSC CB "PrivatBank". en_US


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record