Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Клименко, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-21T11:03:54Z | |
dc.date.available | 2021-01-21T11:03:54Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/20769 | |
dc.description | Клименко, Т. В. Впровадження інструментів критичного мислення в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти / Т. В. Клименко // Бухгалтерський облік, оподаткування, аналіз і аудит: сучасний стан, проблеми та перспективи розвитку : VІ Міжнародна науково-практична конференція (м. Чернігів, 27 листопада 2020 р.) : тези доповідей. - Чернігів : НУ «Чернігівська політехніка», 2020. - С. 124-126. | en_US |
dc.description.abstract | В сучасних соціально-економічних умовах розвитку суспільства виникає необхідність формування нових наукових підходів до функціонування системи вищої освіти. В основі має бути орієнтація на розвиток особистості здобувача вищої освіти, перетворення його в повноцінного суб’єкта освітнього процесу, перехід від традиційного засвоєння знань до творчого та практичного підходів набуття знань, уміння їх раціонально використовувати. У цьому контексті особливого значення набуває розвиток у здобувачів критичного стилю мислення на основі рефлексійно-оціночних процедур, що є невід’ємною частиною їх професійної компетентності. Реалізація цього підходу дозволить сформувати з випускника самостійного суб’єкта, який здатен застосовуючи творчі здібності та критичне мислення, вирішувати нестандартні виробничі завдання, комунікувати та взаємодіяти у професійному середовищі, в подальшому саморозвиватися. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.publisher | НУ «Чернігівська політехніка» | en_US |
dc.subject | критичне мислення | en_US |
dc.subject | освітній процес | en_US |
dc.subject | пізнавальна діяльність | en_US |
dc.subject | командна робота | en_US |
dc.subject | проєктний метод | en_US |
dc.title | Впровадження інструментів критичного мислення в освітній процес підготовки здобувачів вищої освіти | en_US |
dc.type | Article | en_US |