Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Вербицька, А. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-01-29T10:14:12Z | |
dc.date.available | 2021-01-29T10:14:12Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.uri | http://ir.stu.cn.ua/123456789/20898 | |
dc.description | Вербицька, А. В. Індикатори оцінки та моніторингу ефективності інтернаціоналізації вищої освіти у європейському освітньо-науковому просторі / А. В. Вербицька // Публічне управління і адміністрування в Україні, 2020. - Вип. 15. - С. 37-41. | en_US |
dc.description.abstract | Актуальність дослідження інструментів оцінки та моніторингу інтернаціоналізації вищої освіти посилюється в контексті зміни парадигми акредитації освітніх програм і системи фінансування закладів вищої освіти. Сучасні заклади вищої освіти повинні розглядати інтернаціоналізацію не як мету, а як засіб підвищення якості вищої освіти, інституційної репутації на національному та міжнародному рівнях, диверсифікації фінансових і людських ресурсів. Підкреслюється важливість залучення всіх стейкхолдерів (учасників освітнього процесу, представників органів державної влади та місцевого самоврядування, представників роботодавців і бізнес-спільноти, а також громадськості) до розробки стратегії інтернаціоналізації та здійснення моніторингу за її впровадженням. На підставі аналізу методик оцінки та моніторингу інтернаціоналізації вищої освіти за кордоном у статті пропонується інструмент для збору даних «CIHEIP (Complex of Indicators of Higher Education Internationalization Performance)», що є комплексом індикаторів для вимірювання рівня інтернаціоналізації закладів вищої освіти. Пропонований комплекс кількісних і якісних індикаторів дає змогу визначити рівень інтернаціоналізації закладів вищої освіти за ключовими вимірами міжнародної діяльності, що включають стратегічне планування й управління, освітній і науково-дослідницький процес. Розроблений інструмент базується на самооцінюванні закладами вищої освіти заходів і результатів реалізації стратегічного плану, дозволяє зібрати широкий спектр інформації у сфері інтернаціоналізації, відкриває для закладів вищої освіти напрями для удосконалення освітньої пропозиції, допомагає визначити сильні та слабкі сторони. Підкреслюються обмеження, пов’язані із самооцінюванням інтернаціоналізації вищої освіти: виключається можливість його застосування при проведенні зовнішніх акредитацій, а отже, неможливість отримати експертний відгук і рекомендації щодо удосконалення. | en_US |
dc.language.iso | uk | en_US |
dc.relation.ispartofseries | ;Вип. 15 | |
dc.subject | інтернаціоналізація | en_US |
dc.subject | вища освіта | en_US |
dc.subject | оцінювання | en_US |
dc.subject | індикатори | en_US |
dc.subject | мобільність | en_US |
dc.title | Індикатори оцінки та моніторингу ефективності інтернаціоналізації вищої освіти у європейському освітньо-науковому просторі | en_US |
dc.type | Article | en_US |