Вербицька, А. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Метою навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» є
формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня знань та
практичних навичок впровадження соціально-відповідальної поведінки
організації ...
Вербицька, А. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Метою навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність бізнесу» є
формування у здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня знань та
практичних навичок впровадження соціально-відповідальної поведінки
організації ...
Вербицька, А. В.; Децюк, П. І.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
У статті представлено результати опитування суб’єктів підприємницької діяльності на
тему «Роль бізнесу як каталізатора розвитку соціального підприємництва в процесі реінтеграції військовослужбовців, ветеранів АТО/ООС та ...
Вербицька, А. В.; Нагорна, Н. С.; Дивнич, Г. А.(2024)
The purpose of the paper is to state the theoretical framework for the formation of a participatory model
of social entrepreneurship development as a tool for the reintegration of military personnel, veterans and their
family ...
Вербицька, А. В.; Дивнич, Г. А.; Петрик, О. Л.(2023)
The purpose of the article is to propose an approach to analysing the potential of involving local
business as a determinant of social entrepreneurship development in the process of reintegration of veterans.
Methodology. ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.; Лисенко, І. В.(2023)
У даній статті визначено поняття «стартап», основні етапи розвитку
стартапу і складові його успіху. Також розглянуто маркетинговий підхід – inbound
(вхідний) маркетинг. Поява цього підходу обумовлена трансформаційними ...
The paper defines the specifics of marketing activities, marketing methods and tools used at different
stages of startup life cycle. The marketing approach to the allocation of stages of startup life cycle
(idea – concept ...
В умовах повномасштабного вторгнення російських військ в Україну соціальне підприємництво як шлях
подальшої професійної самореалізації військовослужбовців, ветеранів та членів їх сімей набуває особливої актуальності як ...
In the provisions of the scientific article, authors analyse European experience of higher education
institutions in developing entrepreneurship culture among their students and staff with a clear focus on social benefits
and ...
У статті проаналізовано аналіз досвіду країн Європейського Союзу щодо особливостей у підходах
залучення стейкхолдерів до формування та реалізації політик з впровадження ЦСР. Визначено чотири
типи механізмів участі ...
Вербицька, А. В.; Дивнич, Г. А.; Нагорна, Н. С.; Петрик, О. Л.(2023)
Стаття присвячена обґрунтуванню матриці взаємодії ключових стейкхолдерів розвитку соціального підприємництва як детермінанти реінтеграції військовослужбовців, ветеранів та членів їх сімей. Умовою розвитку соціального
пі ...
Вербицька, А. В.; Полковниченко, С. О.; Рябова, Т. А.; Лисенко, І. В.; Ільчук, В. П.; Москаленко, В. А.; Бабаченко, Л. В.; Рябов, І. Б.;
(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
У навчальному посібнику узагальнено та розкрито основні теоретичні положення
базового курсу «Маркетинг». Висвітлено сутність та концепції маркетингу, визначено поняття
«маркетингове середовище» та «маркетингова інформація», ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст навчальної (ознайомлювальної) практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст навчальної (за фахом) практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Практична підготовка здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня вищої освіти є обов’язковою складовою навчання за освітньою програмою «Бізнес-маркетинг та інтернет-комунікації». Практична підготовка проводиться ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Основним предметом В2В маркетингу є сукупність взаємин між різними учасниками ринку, що виникають унаслідок ділової активності, тобто відносин купівлі-продажу. В2В маркетинг охоплює цілісний комплекс ділових взаємин між ...
Бабаченко, Л. В.; Вербицька, А. В.; Забаштанська, Т. В.; Лисенко, І. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2024)
Методичні вказівки розкривають зміст виробничої практики здобувачів вищої освіти спеціальності 075 «Маркетинг», порядок її проходження, організації та керівництва, вибору бази практики здобувачами, рекомендації до змісту ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Метою дисципліни «Товарна інноваційна політика» є вивчення головних напрямків розширення функцій маркетингу в стратегічному плануванні інноваційного процесу для створення комерційно вдалих товарів.
Її зміст повинен надати ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Метою навчальної дисципліни ««Товарно-інноваційна політика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно основних положень, методів та механізмів формування товарної ...
Вербицька, А. В.; Бабаченко, Л. В.(Чернігів : НУ "Чернігівська політехніка", 2023)
Метою навчальної дисципліни «Маркетингова логістика» є формування у здобувачів вищої освіти системи науково-теоретичних та практичних знань стосовно організації товароруху відповідно до замовлень клієнтів з мінімальними ...